Un procés de transformació digital requereix d'un canvi profund en la cultura i els processos
Un procés de transformació digital requereix d'un canvi profund en la cultura i els processos de les organitzacions que permeti que la tecnologia es fusioni en el dia a dia dels empleats, clients i proveïdors.
Les empreses de serveis Facility hem hagut d'adaptar la nostra manera de treballar, digitalitzant els serveis, per a poder alinear-nos a les necessitats del mercat. És per això que, des de Grup IMAN complementem els serveis amb l'última tecnologia, apostant per un departament d'enginyeria especialitzat que lidera la implantació d'aplicacions i mètodes de treball que ens permet una anàlisi en temps real del servei, detectant punts de millora i a més tenir la capacitat de preveure situacions futures després del reporti de la informació rebuda, per la qual cosa, economitzem els serveis i minimitzem incidències.
Aquesta digitalització ens proporciona un major valor al client i organitzar de manera òptima els recursos i adaptar-los segons les necessitats, la qual cosa ha ajudat de manera significativa en els moments més complicats de la pandèmia permetent reduir l'impacte en els serveis, tot això amb una única fi, oferir una garantia de servei i un confort a l'usuari final.
La nostra tecnologia ens permet planificar en línia, monitorar tasques, fer seguiment i auditar en qualsevol tipus de servei: seguretat, neteja, serveis auxiliars i manteniment (en contacte permanent amb el nostre centre operatiu de seguretat i suport global “G-SOC” i aplicant els sistemes més avançats del sector).